Xocolatada solidària

Un any més, des de l’AMPA i l’escola ens hem afegit a la campanya de recollida de fons per a la investigació en càncer infantil a l’Hospital de Sant Joan de Déu i per això divendres passat, 6 de març, vam organitzar una xocolatada solidària a l’escola.

Continue Reading Xocolatada solidària

La colla “A ContraCop” acompanya la Holly per Santa Eulàlia

Un any més, la Colla de Geganters del Masnou convida per Santa Eulàlia a totes les escoles del poble, els seus gegants i capgrossos, i els tabals que els acompanyen. I un any més les Escolàpies del Masnou, representades per la gegantona Holly i el capgròs Doraemon i acompanyats per la nostra colla de timbals A Contra Cop, han acudit puntuals a la cita amb la resta d'escoles.

Continue Reading La colla “A ContraCop” acompanya la Holly per Santa Eulàlia

Jornada solidària al Circuit de Barcelona-Catalunya

Més de 2.000 persones han participat al Mou-te per l’esclerosi múltiple al Circuit de Barcelona-Catalunya, en una jornada organitzada per la Fundació Esclerosi Múltiple que té l’objectiu d’aturar aquesta malaltia neurodegenerativa que afecta al voltant de 9.000 persones a Catalunya.

Continue Reading Jornada solidària al Circuit de Barcelona-Catalunya

Mou-te per l’esclerosi múltiple!

Des de l’Ampa i l’escola ens hem proposat dur a terme més activitats solidàries i, per això, us proposem participar al Mou-te per l’esclerosi múltiple, una cursa familiar per donar suport a la lluita contra l’esclerosi múltiple.

Continue Reading Mou-te per l’esclerosi múltiple!

Cavalcada de Reis: el Rei Lleó

Com a cloenda de les activitats de Nadal promogudes per l’AMPA Escolàpies, un total de 41 persones entre mares, pares, nens i nenes, van participar a la Cavalcada des Ses Majestats els Reis d’Orient del passat 5 de gener de 2020.

Continue Reading Cavalcada de Reis: el Rei Lleó

La Grossa de Cap d’Any

Benvolgudes famílies, Us informem que els números premiats de les nostres butlletes del sorteig de La Grossa de Cap d'Any són els següents: Butlleta verda: 27265 (es retornen 1,60 €…

Continue Reading La Grossa de Cap d’Any