You are currently viewing Calvalcada de Reis 2022: Estels d’orient

Calvalcada de Reis 2022: Estels d’orient

• Post author:
  • Post category:Activitats

Després d’un any d’aturada per la pandèmia, la Cavalcada de Ses Majestats els Reis d’Orient torna al Masnou i, com venim fent des del 2018, les Escolàpies hem volgut participar un any més. Aquest cop hi han participat gairebé una quarantena de persones, entre mares, pares i alumnes.

Després de més de dos mesos d’intens treball buscant un camió per decorar, dissenyant la decoració de la carrossa i la disfressa, anant a comprar materials diversos i participant en els diferents tallers per confeccionar les disfresses i tota la decoració de la carrossa, l’Estel d’Orient de l’AFA Escolàpies el Masnou estava preparat per sortir al carrer a acompanyar Ses Majestats els Reis d’Orient i compartir la il·lusió de milers de nens i nenes del poble.

Aquest cop, com en la darrera edició al 2020, vam haver de muntar el camió, guarnir-lo i desmuntar-lo el mateix dia. A més, per afegir més dificultat, el matí va començar plovent i vam haver de replantejar-nos on faríem el muntatge. Finalment el temps va ser clement i vam poder preparar la carrossa davant mateix de l’escola.

Aquest any estrenàvem recorregut, que travessava el poble per la Nacional de de l’estació del Masnou fins l’Avinguda Kennedy. El recorregut estava ple de gent, grans i petits, que mostraven l’alegria i la il·lusió d’una nit màgica.

Volem donar les gràcies a tots els que han fet possible que, un any més, aquest projecte continuï endavant: als membres de l’Ampa pel seu temps i dedicació, a l’escola per cedir-nos l’espai per als tallers duts a terme durant els dissabtes de novembre i desembre, als voluntaris i voluntàries de 4t d’ESO que han col·laborat als tallers i el mateix dia de la cavalcada muntant i desmuntant la carrossa, i per descomptat, a tots els pares, mares i alumnes que, un any més, han decidit participar a la nostra carrossa i gaudir d’hores i hores de feina que han donat com a resultat el que mostren les fotografies que acompanyen aquest escrit.

Esperem que hàgiu gaudit de la Cavalcada de Reis tant com nosaltres!