Els Pastorets 2019

• Post category:Teatre
  • Post comments:0 Comments

Els Pastorets

Durant el primer trimestre del curs, els alumnes de 6è de Primària desenvolupen un projecte multidisciplinari, de caràcter transversal, que recull diferents aspectes de cadascuna de les àrees curriculars i que culmina en la representació d’Els Pastorets, l’obra magna del teatre nadalenc català.

A partir del guió de l’obra i sota la guia i supervisió de tutors i mestres, els alumnes s’encarreguen de la tria de cançons, l’arranjament de les lletres, el vestuari, els decorats, el pressupost, el contacte amb famílies i entitats … en definitiva, de tots els aspectes que implica la posada en escena de l’obra musical. A l’obra hi intervenen també els alumnes dels cursos inferiors (5è i 4t) i totes les famílies hi són convidades.

Esperem que gaudiu de l’obra revivint aquells moment o compartint-la amb familiars i amics.

Els Pastorets – Grups A

Els Pastorets – Grups B